22 Nisan 2012 Pazar

Bir Aslan miyav dedi......

Canimiz, kanimiz, Fenerimiz, Aslani bir kez daha terbiye etti: Gururluyuz, mutluyuz...
Fenerbahçemizin gollerini 17. dakikada Reto Ziegler ile 80. dakikada Miroslav Stoch atti.
Galatasaray’ın tek golunu ise 68. dakikada Selçuk atti.

Aslinda bu maçda çok fazla zafer var bence.
Tabiki oncelikli ve en buyuk basari Fenerimizin. Camia olarak çok sancili bir sureçden geçiyoruz. Yensek de yenilsek de herzaman arkasindayiz takimimizin. Bu sikintili sureç de Aslani, hem de kendi evinde terbiye ederek, bu mutlulugu bize yasattiklari için butun oyuncularimiza ve ekibimize tesekkur ediyorum.

Ayrica Aykut hoca da eski imparatorlardan Fatih hocayi mat etti.
Terim, KOCAMAN bir kutleye ezildi.

Ve tabiki alkislarin en buyugu Volkan´a.
Bugunku basarinin en buyuk mimari bence o. Çunku itiraf etmeliyiz ki Galatasaray da iyi oynadi. Ozellikle ikinci yarida maça super asildilar ve karsi ataga geçtiler. Neredeyse kesin gol olur dedigimiz pozisyonlar vardi. Ama Volkan hepsini buyuk bir gayretle geri puskurttu. Ozellikle hani bir pozisyonda top elinden kaydi, sonra surunerek topu tekrar yakaladi ya, o pozisyona bayildim cidden. Adam tam Malkoçoglu.

Coskuyla soyluyorum ki ben de kazandim.
Daha dogrusu Ibo ile ben kazandik.


Canimin içi ile Nissh´e giderken.

Bu sabah Canimin içi ile birlikte, burada ki Turk isletmeci arkadaslarimizin bari olan Nissh´e gittik.
Tabiki konumuz aksamki maçti. Skoru uzerine 5´er €´ya bahse girdik. O sirada Ibo yoktu, hepimiz tahminlerde bulunduk. Ben 2-1 biz aliriz demistim. Ibo´da sonradan gelip ayni tahminle bahse katildi.

Maçin sonunda tabiki tum Fenerliler sevindik ama Ibo ile ben 30€´yu paylasip 15 er €´cuk daha fazla sevindik.

Sonuç olarak heyecani yuksek çok guzel bir maçti. Camiamiza hayirli ugurlu olsun...
Sevgilerimle,
Gungor Ekinci Saglik

Sol bastan: Ibo FB, Senyor Guray GS, ben FB, Canimin içi FB, Bintug bey BJK, Koray FB 
Senyor Guray ve Koray abi kardes. Biri Galatasarli biri Fenerli. Skorla ilgili idalasmalari, atismalari,  maç keyfimizi ikiye katladi. Bintug bey siyah beyaz bir BJK ´olmasi gerekirken valla tam griydi. Bir Galatasaraydan bir bizden.


Bahis tahminleri

Ibo ile kazancimiz...

Maç sonrasi sevincimiz...

1. golumuzden sonra Fatih hocanin hocanin hali...

6 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Kazandık. Çocuklar gibi sevindik. Çocuk olduk ve böylece 23 Nisan' ı da kutlamaya hak kazandık Güngör' cüm.
Bayramımız kutlu olsun.
Bu arada formanın üzerine çok yakıştığını da söylemeden geçemeyeceğim.
Sevgiler, selâmlar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Asuman hanim,
çok haklisiniz. Hem Fenerimizin armagan ettigi bayramimiz hemde 23 Nisanimiz kutlu olsun. Sevgi ve selamlarimla...

GÜLER dedi ki...

GEÇMİŞİNDE BİR TARİH YATAR YAŞAAAAAAAAAAAAAA FENERBAHÇE....
NE MUTLU SENİ SEVENE YAŞA FENERBAHÇEEEEE....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Hep aynı şey. Aslında fener Galatasaray maclarında Galatasaray oynamadan malup sayılabilir. Skor belli çünkü. :-))

emine kuşu dedi ki...

sen nasıl güzelsin:) dünya harikasısın:) seni çok seviyorum güngör ablam kuşu:)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Kusuuuum, bende seni çok seviyorum, sikica sarilip kocaman opuyorum balim.