23 Şubat 2010 Salı

GÜNÜN SÖZÜ



" Tanrı rüzgarı verir,
ama yol almak isteyen yelkenlerini kendisi çekmelidir."
Saint Augustine

HAYATTA İSTEDİĞİNİZ GİBİ YOL ALMANIZ DİLEĞİ İLE SEVGİLER.

YOLUMUZ AÇIK OLSUN...

Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman

Kirpiğin kaşına değdiği zaman
Bekleme sevdiğim vur beni beni
Sevdanın şafağı söktüğü zaman
Diyardan diyara sal beni beni

Saçların rüzgarı tel tel biçende
Dudağın dilinden şerbet içende
Gönlünde duygular ateş saçanda
Alevden gömleğe sar beni beni

Hasreti bırakıp özlem getiren
Güllerin yerine diken bitiren
Gönlümde yarayı açan o tren
Ötünce hatırla yar beni beni
Davut Sulari

MİZAH - BOĞA İLE ARSLAN BARA GİDERSE

Bir gün aslan ile boğa bara gitmişler, bir-iki tek attıktan sonra aslan izin istemiş:
–"Benim hemen eve dönmem gerekiyor." demiş, "Geç kalmamalıyım."
Onun bu durumunu gören boğa hemen dalga geçmeye başlamış:
–"Ulan kılıbık!" demiş, "Bir de ormanlar kralıyım diye şişinirsin. Saat daha sekiz olmadı, süt dökmüş kedi gibi kalkıp, eve gitmeye utanmıyor musun?"
Aslan kükremiş:

–"Eee!" demiş, "Beni evde bir aslan bekliyor, seninki gibi bir inek değil!"

22 Şubat 2010 Pazartesi

SİZE DE MANTI GÖNDEREYİM Mİ?

Merhaba Arkadaşlar,

Mantı sever misiniz ?

Bizim evde herkes sever, özellikle babam çoook çok sever.
Bu nedenle biz de sık sık mantı yapılır, hatta mantı davetleri verilir.
En son mantı davetini dün verdik. Günün, dumanı üzerinde sıcacık fotoğraflarından bazı kareler de aşağıda yer almakta.

Şimdi diyeceksiniz ki Güngör’cüm anladık, her aktiviteni hem yazıp hem fotoğraflayıp bizimle paylaşıyorsun sağol da, bu kadarına ne gerek var?

Şöyle ki gerek var, artık yaptığım mantıları pazarlamaya da karar verdim.
Evet evet doğru okuduz, mantıcılık da yapıcam bundan sonra :-)

Daha doğrusu hayırlı, uğurlu, kazançlı olması dileği ile, bugün ev yapımı ürün pazarlama işine, mantıcılıkla başlıyorum. Zaman içinde tabiî ki çeşitliliğim artacak.

Hamur malzemesinde un, yumurta, su ve tuz , iç malzemede dana kıyma, soğan, karabiber ve tuz kullanıyorum. Kendi mutfağımızda yaptığım mantılarda makine kullanmıyorum.

Mantı hazırlandıkdan sonra fırınlanarak tarafınıza gönderileceği yani dondurulmayacağı için siz dondurucunuzda uzun süre saklayabilir siniz.

SİPARİŞLE İLGİLİ BİLGİ

Kıymalı / kıymasız isteği sipariş sırasında belirtilmelidir.
İç malzemede karabiber dışında baharat isteniyorsa belirtilmelidir.
Kargonun ulaştırılmasında sıkıntı yaşanmaması için adres ve telefon bilgileri tam olarak belirtilmelidir. ( Bilgileriniz üçüncü kişilerle paylaşılmayacak kesinlikle gizli tutulacaktır.)
Ürün ödeme onayından sonra kargoya verilecek olup siparişler en geç 3 gün öncesinden verilmelidir.
Pazar günü kargo yapılmamaktadır.
Kargo ücreti alıcıya aittir.

Siz de enfes olduğunu idda ettiğim mantımızın tadına bakmak isterseniz afiyetolsung@gmail.com adresimden sipariş verebilirsiniz.

Sevgilerimle Güngör Ekinci

FOTOĞRAFLARI ÜZERLERİNE TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİR SİNİZ.



















İçli mantı bohça şeklinde kapatılıp fırınlanmaktadır.


İçsiz mantı fotoğrafda görüldüğü gibi kare kare kesilip fırınlanmaktadır.