4 Ekim 2011 Salı

Ye Dua Et Sev / Elizabeth Gilbert



Ye Dua Et Sev, üçüde yapmayı çok sevdiğim eylemler gerçekden :-)
Bu kitabı da hakkında edindiğim duyumlardan sonra, çok merak ederek ve severek aldım. Ama itiraf etmek gerekirse başlarda çok sıkıldım. Hatta okuyamadığım için birkaç gün ara verdim.

Belki o günlerde benim ruh halim de kitabı okumaya uygun olmamış olabilir.
Çünkü, kitabı günler sonra elime aldığımda, nasıl başladım, nasıl bitirdim anlamadım gerçekden. Kitap da bir kadının İtalya, Hindistan ve Endonezya da geçirdiği süreler içindeki içsel yolculuğu anlatılmış. New York da yaşayan Elizabeth'in doğu felsefesinin ruhsal tedavisi ile yaralarını sarmak için yaptığı yolculuk desek daha doğru olur aslında.

Meditasyon yapmayı zaten çok severdim, daha da bir sever oldum şimdi.
Ve bir kez daha anladım ki, her şeyin başı sevgi ve affetmek (bazen zor olsa da )…

Okumaya karar verirseniz, pişman olmazsınız.
Sevgilerimle,
Güngör Ekinci

5 yorum:

Sevilay Tuluğ dedi ki...

Canınızın doğum günü için yazdığınız yazıda her ayın dördünde çiçek geldiğini yazmışdınız. Dün de ayın dördüydü. Sanırım kitabın arkasındaki çiçeklerde yeni. Mutluluğunuz daim olsun Güngör hanım. Yazılarınızdan nasıl güzel bir yürek taşıdığınız belli oluyor. Siz güzel şeyler hak ediyosunuz.
Kitabıda merak ettim, siz tavsiye ettiğinize göre güzeldir muhakkak.
Saygılar, Sevilay Tuluğ

Adsız dedi ki...

şimdiye kadar okuduğum en sıkıcı kitaptı. bitirene kadar ne çektim. hatta bazı sayfaları atlaya atlaya okudum.
birgül

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Sevilay hanım,
Bahsettiğiniz yazıma da yorum yazmışsınız gördüm şimdi. Dedektif gibisiniz gerçekden, bişey kaçmamış sizden :)) Çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.


Sevgili Birgül hanım,
Başlangıçda bana da öyle gelmişti. Belki sizinde ruh halinize uygun olmayan bir zamanda başladınız, ya da tarzınız olmayan bir kitapdı, beğenmemiş olabilrisiniz tabiki.
Yorumunuz için teşekkürler, sevgiler.

FıstıklıTombi dedi ki...

Güngör merhaba;
kitabını okumadım ama filmini izledim..
Ve Roma'ya gidilecek maddesini ölmeden yapılacaklara ekledim bile :)
Sen izledin mi filmini..

kalp kalp kalp

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Darla,
Hoş geldin bloğuma. Filmi henüz izlemedim ama ben de izlenecek filmler listeme ekledim. Fakat internette filmle ilgili çok güzel yorumlar okudum. Mutlaka izliycem.
Yorumun için teşekkürler, sevgiler.