5 Ekim 2011 Çarşamba

Bu hayvanları hiç sevmiyorum..!



Hapşırdıkları ya da öksürdükleri zaman ellerini ağızlarına tutmayan öküzleri,

Kendilerine kırmızı ışık yanıyor olduğu halde durmadan geçen develeri,

Kalabalıkdan faydalanıp sıraya girmeden otobüse binmeye çalışan çakalları,

Alış veriş yaparken tezgahtar arkadaş bana yardımcı olmaya çalışıyorken, ikide bir
bi bakarmısınız bi bakarmısınız diyerek kızın canını sıkan inekleri,

Hızla geçerken üzerimize yoldaki çamurlu suyu sıçratan, arabalarının beygir gücünden daha da büyük beygirleri,

Meteoroloji uzmanlarının televizyonda günlerce uyarmalarına rağmen araçlarına zincir takmadan yola çıkıp trafiği alt üst eden ayıları,

Gırtlaklarını temzileye temizleye utanmadan sokaklara tüküren lamaları,

Çöplerini çöp günü olmadığı halde tedbirsizce sokağa bıraktıkları için,
sokak hayvanları tarafından çöpleri ortalığa dağıtılmış olan böcekleri,

Dost gibi görünüp hayatınıza süzülmeye çalışan, yüzünüze karşı başka, arkanızdan başka konuşan yılanları,

Özel hayatınıza saygı göstermeyen akrepleri,

Aynı fırından çıkmış ve yan yana dizilmiş olan simitlerden birini almak için, önce hepsini tek tek elleyen sinekleri,

Yanınızda görmek istemediğiniz halde zorla hayatınızda kalmaya çalışan keneleri,

Hiç ama hiç sevmiyorum.
Güngör Ekinci

9 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Ben de ben de....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Eee aklın yolu bir Asuman hanım :-)
sevgiler....

Adsız dedi ki...

:))))))))) süperr walaa.

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben de hiç ama hiç sevmiyorum !

ÖZLEM dedi ki...

YANIMIZDAN GEÇERKEN SİGARASININ DUMANINI YÜZÜMÜZE DOĞRU ÜFELEYEN MAGANDALARA NE DİYELİM GÜNGÖR HANIM?
ÖZLEM

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

İsmini yazmayan sevgili okuyucum yorumun için teşekkürler, sevgiler.


Sevgili Buğday’cım,
yaşam alanımızı kirletiyorlar, kim severki bunları.
Yorumun için teşekürler, sevgiler.


Sevgili Özlem hanım,
Çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Bence dediğiniz gibi sigaralarının dumanını yüzümüze doğru üfleyen magandalara ve ayrıyeten yanındayken insanı kusturacak kadar alkol kokan ve bu şekilde de otobüse binmeye cüret edenlere Suaygırı diyelim diyorum siz ne dersiniz ? :))
Yorumunuz için teşekkürler, sevgiler.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Merhaba Güngör hanım
Size özenip blog açtım. Sizin bloğunuzu iki yıldır izliyordum, hala izliyorum.bu konuda acemiyim. zamanla öğreneceğimi sanıyorum sevgiler

Sevginin Ruhu dedi ki...

kendimi tanıtmayı unuttum. ben pdr akademik den selma

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Selma hanım,
Hoşgeldiniz. Blog açmışsınız. bu çok güzel bir haber. Hemen bakıcam. Ve eminim ki blogda harikalar yaratacaksınız. sevgilerimle.