3 Ekim 2011 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN CANIMIN İÇİ



Canımın İçi,

Bugün benim için günlerin en güzeli, çünkü senin doğum günün.
Aksesuarların en güzeli olan AŞK'ı taktın bana aylar önce.
Ve sayende, son 182 günün hergünü de benim doğum günüm oldu aşkım.
Şairin dediği gibi, Aşksız geçen günleri düşecek olursak eğer ömürden,
benim ikinci doğum günüm de 04/04/2010 tarihi oldu artık.

Beni kendine hergün yeniden aşık ettiğin için,
Bana yaşadığımı fark ettirdiğin için,
Beni sabırla dinlediğin için,
Beni anladığın için (bazen anlamasan da :-) ),
Kaprislerimin üstünde durmadığın için,
Şımarıklıklarıma gülüp geçtiğin için,
Beni baştan beri eksik etmediğin desteğinle hep sarıp sarmaladığın için,
Verdiğin güvenle kendimi hep iyi hissetmemi sağladığın için,
Elimi tuttuğunda kendimi asansör boşluğuna düşmüş hissedecek kadar beni heyecanlandırdığın için,
Beni her aradığında, telefonda adını gördüğüm zaman, önce bir kaç kez derin nefes almamı gerektirecek kadar içimi titrettiğin için,
Her ayın dördünde gönderdiğin çiçeklerle burnumu sızlatıp, beni mutlulukdan ağlattığın için,
Beni, birlikde kuracağımız yeni dünyamızın kapısına doğru elimden tutarak adım adım yaklaştırdığın için çok teşekkür ederim sevgilim.

Allah,
yüreğimden aşkını,
gözlerimden gözlerini,
Nefesimden nefesini,
Hayatımdan varlığını eksik etmesin Canımın içi.

Doğum günün kutlu olsun,
İyiki doğdun, İyiki varsın, iyiki benimsin.
Seni hergün artan bir aşkla ve tutkuyla seven,
Sevmeye doyamayan SUyun.

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice nice yılları olsun'' güngörcüğüm..
hep beraber olun,
beraber yaşlanın,
beraber pastalar yapın :)))

çok sevgiler mutlu haftalar.

Asuman Yelen dedi ki...

Bu ve bundan sonrakileri birlikte kutlamanızı diliyor, Nice yıllara diyorum.

Adsız dedi ki...

Allah birlikde nice doğum günleri kutlamanızı nasip etsin Güngör hanım.
Murat

OSMAN dedi ki...

ALLAH CANINIZIN İÇİNİ SİZDEN, SİZİ DE CANINIZIN İÇİNDEN AYIRMASIN.
NİŞANLINIZIN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN. MUTLULUKLAR... OSMAN

Sevilay Tuluğ dedi ki...

Çok güzel yazmışsınız. İnsan imreniyor. Doğum günü kutlu olsun eşinizin. Sevilay Tuluğ

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Nunu'cum,
Amin. çok teşekkür ederiz. Beraber pasta yapma fikri güzel gerçekden. Bakarsın birlikde yaptığımız pastaları da yayınlarız buradan :)
Ama en önemlisi birlikde yaşlanmak tabiki, omuz omuza, yürek yüreğe...sevgilerimle.



Sevgili Asuman hanım,
Çok teşekkür ederiz. Benim de tek isteğim bu ; birlikde nice yıllar geçirmemiz. Sevgilerimle.



Sevgili Murat bey,
İnsan başka ne ister ki :)
Amin, çok teşekkürler, sevgiler.



Sevgili Osman bey,
Ne güzel yaşmışsınız. Amin. Çok teşekkür ederiz. sevgiler.


Sevgili Sevilay hanım,
Beğendiğinize sevindim. Ama yüreğimdekileri anlatmaya kelimeler yetmez inanın.
Çok teşekkür ederiz. Sevgilerimle.

hüznün tadı dedi ki...

Sizinki bitmeyen bir aşk olur inşallah.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Hüznün Tadı,
Tek dileğim bu. Amin çok teşekkür ederiz. Sevgilerimle.

Bugday Tanesi dedi ki...

4 Nisan kız kardeşim doğum günü görünce hemen sevindirik oldum :)Bu tarih sana mutluluk versin daime ve nice 4 nisanlı aşk dönümleriniz olsun :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Buğday'cım ne tatlı bir tesadüf olmuş, ben de sevindim canım. Kardeşine sevgilerimi ilet lütfen. Yorumun için teşekkürler, sevgiler.