12 Nisan 2013 Cuma

Iste Ilk Tablom


Bir aydir, yazmakdan sonra en çok keyif aldigim ikinci is olan, resim sanati ile ilgili bir kursa gidiyorum.
Kursda her turlu materyale boyama yapma imkanimiz var. Isteyen ahsap kutulara hayat vermeye çalisiyor, isteyen seramikleri renklendiriyor. Kimisi de benim gibi tablo yapmayi tercih ediyor.

Yukarida fotografini gordugunuz ilk tablomu bugun bitirdim ve Canimin Içi´ne hediye ettim. Daha yolun çok basindayim. Umarim daha guzellerini de hediye etmem tasip olur.


Sol alt kosedeki ve sag ust kosedeki Paris goruntulerini dekupaj teknigi ( kagit yapistirma ) ile yaptim.
Yazilari akrilik boyalarla sablon uzerinden çalistim.
Çiçekler tamamen boya. Fakat biraz kalinca bir boya, ismini su anda hatirlayamiyorum. Ogrenince yazarim.
Resim yapmak oyle keyifli ki, ikinci tabloma da basladim hemen.
Bitirince onu da yayinlarim buradan.

Herkese sevgilerimle.
Gungor Ekinci Saglik

4 yorum:

Sevginin Ruhu dedi ki...

Resim dünyasına hoş geldiinn.
Sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sizler kadar iddali degilim tabiki ama, çok tesekkur ederim Sevginin Ruhu, Hosbuldum :-)
sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

Ewweet, aramıza hoş geldin. Eserin gayet güzel. Devam...
Sevgiler, selamlar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Beğendiğinize sevindim Asuman hanım. Cok teşekkürler, benden de selamlar, sevgiler.