19 Mayıs 2012 Cumartesi

19 Mayis bayramimiz kutlu olsun...




1.Dünya Savaşı sonunda ülkemizin birçok yeri savaşı kazanan devletler tarafından işgal edilmişti. Yurdumuzu bu durumdan kurtarmak için Atatürk, 16 Mayıs 1919′da "Bandırma Vapuru" ile İstanbul’dan Samsun’a hareket etti. 19 Mayıs 1919′da Samsun’a çıktı ve burada Kurtuluş Savaşı destanimizi başlattı. 

Cumhuriyet mesalemiz Atamizin 19 Mayis tarihinde yaktigi mumla  ateslenmistir.  Hiç suphesiz ki 19 Mayis 1919 tarihi ulkemiz için bir donum noktasidir ve Cumhuriyetimiz kadar onemlidir.

Ata´si ile,
Cumhuriyeti ile,
Ulkesi ile,
Ata´sinin ulkesine getirdigi tum yeniliklerle gurur duyan bir Turk kadini olarak,
Tum gençlerin,
kendisini genç hissedenlerin bayramini kutluyorum.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.

Ne mutlu Turkum diyene…

Sevgilerimle,
Güngör Ekinci Saglik


4 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

İspanya' daki bu ilk Gençlik ve Spor bayramını kutluyor, gözlerinden öpüyorum.
Selam ve sevgiler, İstanbul' dan...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Asuman hanim,
Ben de sizin bayraminizi kutluyor yanaklarinizdan opuyorum. Buradan da selam ve sevgiler...

Sevginin Ruhu dedi ki...

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınızı kutluyorum. 19 Mayıs günü Kurtuluş Savaşımızın tohumlarının atıldığı Çanakkale Savaşının yapıldığı yerdeydik. Şehitliklerde duygu dolu bir gezide olduğumdan dolayı cevap geç oldu. Sevgiyle öpüyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili sevginin ruhu, bende opuyor sevgilerimi gonderiyorum.