17 Mayıs 2010 Pazartesi

ANADOLU TAKIMINA ALKIIIŞŞ


Canımız kanımız Fenerbahçemiz dün akşam kendi sahasında şampiyonluğu elinden kaçırdı.

Anadolu takımlarının başarıları beni hep sevindirmiştir. Fenerbahçemiz Trabzonspor ile 1-1 berabere kalınca, Beşiktaş'ı 2-1 yenen Bursaspor, bir Anadolu takımı olarak sezonunun şampiyonu oldu.

Sonuç yüzümüzü güldürmüş olmasa da Fenerbahçenin iyi oynadığını düşünüyorum. Hatta şampiyonluğu kaçırmış olmamızı da kısmetsizlik olarak değerlendiriyorum. Ama buna rağmen ilk yarıdan sonra Bursa şampiyon demiştim. Sahiden de öyle oldu ve eski Beşiktaşlı Ertuğrul Sağlam sayesinde, Bursaspor 5 büyüklerden biri oldu.

Bizlere trilyonluk transferlerin şampiyonluk için yeterli olmadığını gösteren Bursaspor camiasını kutluyorum. Hayırlı uğurlu olsun.

Sevgilerimle, herkese iyi bir hafta diliyorum.
İyi olanlar kazansın.



Hakim sanığa sormuş;
Uluslararası kaçakçılık suçu ile suçlanıyorsun.Tüm deliler aleyhine.Söyleyecek bir şeyin var mı?
Sanık boynunu bükmüş ve aman hakim bey demiş.
Ben Beşiktaşlıyım, şehirlerarası bir faliyetim bile yokken Uluslararası ne gibi bir faliyetim olabilir ki.?! :-)

Hiç yorum yok: