8 Aralık 2009 Salı

ULUSUMUZUN BAŞI SAĞ OLSUN

Image Hosted by ImageShack.us

Tokat’ dan gelen 3’ü yaralı 7’si şehit 10 askerimizin daha acı haberiyle yine yüreklerimiz dağlandı.

Er’inden Paşa’sına kadar, havası, karası, denizi fark etmez çok severim askerleri. Haberi duyduğumdan beri başım ağırıyor. Ateş en çok düştüğü yeri yakar tabii ama acılarını yüreğimin derinliklerinde hissediyorum. Teröre lanet ederken, yurdumuzda içeride ve dışarıda barışın bir an önce sağlanması için dua ediyorum.

Şehitlerimiz geride, acıları ömürleri boyunca dinmeyecek, bundan sonra bayramları “ bayram gelmiş neyime” diyerek karşılayacak, artık hayatlarında hiç birşey eskisi gibi olmayacak, bir kolları kırık, isimleri yeni doğacak yeğenlerinde yaşayacak, gözü yaşlı aileler bırakarak, uğruna kurban oldukları vatan topraklarına sarıldılar.

Çok, çok büyük bir acı. Kahramanlarımız için Allahdan rahmet, ailelerine sabır ve dayanma gücü diliyorum.
Ulusumuzun başı sağ olsun.

Reşadiye İlçesi'ne bağlı Sazak Köyü yakınlarında TERÖRİSTlerin saldırısında şehit olan askerlerimizin adları şöyle:
Uzman çavuş Harun Arslanbey (Adana), er Onur Bozdemir (Adıyaman), er Kemal Pide (Ordu), er Ferit Demir (Muş), er Yakup Mutlu (Muş), er Cengiz Sarıbaş (Giresun) ve er Fatih Yonca (Hatay).
Yaralı askerlerimiz:
Uzman Çavuş Yusuf Öztürk ile erler Emrah Mandıralı ve Arif Temel

Güngör Ekinci

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canlarım yiğitlerim
ah masumlarım :(
bazılarının öyle hazinki hikayeleri, çok içimi kanatıyor Güngörcüğüm.
affedermiyiz hiç dağdan ineni,
af dileyeni
silah bıraktık diyeni ... ben affetmem. Giden Yavrularımız hiç affetmez :(
Hiç kıyamaz benim yüreğim
bu tazecik gül goncalarıma :(

SERAP dedi ki...

Mekanlarınız cennet olsun kuzucuklar.Şanlı Mehmetlerimize Allah'tan rahmet,ailelerine sabır diliyorum.İnsanlıktan nasibini almamış bu şahsiyetsizlere daha ne kadar göz yumacağız?Daha kaç şehit vermemiz gerekiyor?Daha kaç ananın yüreğinin yanması,daha kaç çocuğun yetim kalması gerekiyor?Bu insanların cezasını vermek için kimlerden izin almamız gerekiyor?