20 Aralık 2009 Pazar

EMİRHAN'LA HARİKA BİR GÜN

Merhaba Arkadaşlar,
Hepimize güzel bir hafta diliyorum.

Aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz yakışıklı, benim canım yeğenimin Emirhan.

Emirhan çok ilgili, çok meraklı, çok aklıbaşında bir çocuk. 4 yaşında olmasına rağmen onunla vakit geçirmek öyle zevkli ki. Cumartesi günü Profilo alış veriş merkezinde harika bir gün geçirdik.

Image Hosted by ImageShack.us
Şansımıza cumartesi günü noel baba, noel babadan çok züğürt baba gibiydi. Biz de bakdık noel babadan fayda yok, gittik en yakın mağazadan aldık uzakdan kumandalı arabamızı.

Image Hosted by ImageShack.us
Burada da sevimli Penguen ailesi ile yiz.

Image Hosted by ImageShack.us
Bizim yakışıklı biraz korkunca Trene birlikde bindik. Laf aramızda ben de hevesimi almış oldum bu sayede.

Image Hosted by ImageShack.us
Emirhan’ın tercihi üzerine karnımızı Kentucky de doyurduk.

Image Hosted by ImageShack.us
Lokumum öyle yoruldu ki, dinlendik arada bir.

Image Hosted by ImageShack.us
Burada " aa Güngöv havacım, bizim kestiğimiz kuban padişah mı olmuş?" diye sormaz mı ?

Image Hosted by ImageShack.us
Kahvenin ikisi bir arada olurda ineğin olmaz mı? Buda çilekli inek. İneklerin en güzeli.

Canım benim, yıllar sonra bu sayfayı okuduğunda umarım Cumartesi günü olduğu gibi yine keyif alırsın. Seni de Ecrin’imi de çok seviyorum. Allah yüzünüzü hep güldürsün. Vatanımız, milletimiz, ailemiz ve kendiniz için hayırlı bireyler olun inşallah. İkinizde benim canım sınız. Yolunuz açık olsun.
Sevgilerime Güngöv havan.

1 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))ÇOK ŞEKER ÇOK :) bu zamaneler böyle.


çilekli inekde unutulmazlar arasında :)))
sevgiler canım.
iyi haftalar.