16 Eylül 2009 Çarşamba

Yürekten İstedim Oldu

Allah’dan temiz kalple ve yürekden isteyince, istediğim şeyin gerçekleşeceğine hiç şüphem olmaz.
İsteklerimin hepsi hemen gerçekleşmiyor belki ama, hayat bana herşeyin bir zamanının olduğunu da öğretti.

Kendinizi kapana sıkışmış gibi hissettiğiniz anda, bir elin sizi o kapandan kurtardığı hiç olmadı mı ?
Çok sevdiğiniz birini ümitsizce ameliyathane kapısında ağlayarak, dua ederek beklerken, doktordan gözünüz aydın, ameliyat başarılı geçti sözünü duydunuz mu hiç ?
Ya da hayat şartları işte, iki yakanızı bir araya getiremediğiniz sıkıntılı günlerinizde ikramiye ile ödüllendirildiğiniz oldu mu?
Kimbilir belki de yıllar süren tedavinin sonunda özlemle beklediğiniz kızınız Özlem artık kucağınızdadır.
Öyle mi? Demek ki isteklerinize cevap veriliyor.
O zaman isteyin arkadaşlar...

Birgün meditasyon yapıyordum.Sahip olmayı istediğim evi hayal ediyordum.Sanki eve sahipmişim gibi hayalimde evin içinde dolaşmaya başladım.
Hatta duşakabinin önüne pembe bir ayak havlusu almalıyım diye düşündüm. O arada içimden, bana hiç ummadığım bir yerden pembe bir ayak havlusu geliyor diye geçirdim.Arkadaşlar, çok değil ertesi gün, sevgili Bahar arkadaşım tatil dönüşü Özdilek’e uğramış.Ve anladığınız gibi bana pembe bir ayak havlusu almış.
Düşündüm, istedim ve sahip oldum.
Bu konuda sizlerle paylaşacağım daha çok şey var.Beni izlemeye devam edin.

Sevgilerimle,
Güngör Ekinci

Hiç yorum yok: