23 Eylül 2009 Çarşamba

BAYRAM SONRASI MERHABASI

Image Hosted by ImageShack.us

Merhaba, merhaba, merhaba,
Üç günlük bir bayram tatili, hatta arife gününüde sayacak olursak dört günlük bir bayram tatilinin ardından hepinize merhabalar.

Artık bayram demek tatil demek oldu ne yazık ki. Bir çok kişi "oh oh uzun süredir göremediğim yakınlarımı göreceğim, seslerini duyacağım" diye sevinmek yerine bu tatilde nereye kaçsak diye düşünür oldu.

Benim bayramım yıllardır olduğu gibi evde çooooook yoğun bir koşuşturmaca ve kendime ayırdığım bir günle geçti. Birçok yakımız sağolsunlar evimizde ziyaret ettiler bizi. Yüzyüze görüşemediğimiz bütüüüün sevdikleriminde sesini duydum. İnsanın merak edildiğini, özlendiğini, sevildiğini bilmesi öyle güzel bir duygu ki. Beni seven, hayatımda olan herkese bütün kalbimle çoook teşekkür eder yüreklerinden öperim.

Benim çok sevdiğim ve aynı derecede sevildiğime de inandığım canım dostum Nahide'ciğimle beraberdik dün. Asil havası, tatlı ve hoş sohbeti, entelektüel bakışı ile Nahide’ciğim dün sohbete doyurdu beni sağolsun.( Canikocum bir kere daha teşekkür ederim.)

Bugün haftanın ortası, yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yine tatiliz yani.
Haftanızın göz açıp kapar gibi kolay geçmesini, bolluk bereket içinde olmanızı, yaşanan her günün hepinize, hepimize, sağlık, mutluluk, huzur sunmasını diliyorum.

Sevgilerimle,
Güngör Ekinci.

Hiç yorum yok: