17 Eylül 2016 Cumartesi

GULE GULE YEKE KISI

Daha geçen gun Facebook da rahmetli Kemal Sunal´in fotografini gordum. Ve sanki bir aile buyugumu ozlemisim gibi kendisini ne kadar çok ozledigimi fark ettim.
Canimin sikkin oldugu okadar çok anda filmleri ile beni guldurmeyi basarmis ve mutlu etmisti ki. Nurlar içinde uyusun.  Rahmetli Zeki Alasya´yi hatirladim sonra ayni duygularla.
Onlara rabbimden rahmet dilerken, Metin Akpinar ve Sener Sen´e uzun omur, Tarik Akan´da sifa  dilemistim. Dun aldigimiz bu kotu haberle oyle uzuldum ki anlatamam. Çok erken bir gidis gerçekten.
Televizyondan evlerimize giren bu guzel insanlarin, uzerimizde hakki olduguna inaniyorum ben. Hangimiz gulmedik ki filmlerinde?
Sayelerinde hangimiz siyrilmadik bir an için dertlerimizden?
Yaptikleri yurekleri kadar guzel filmleri ile dostlugu, kardesligi, vefayi guldurerek ogretirken, toplumsal sorunlara isik tuttuklari da oldu.
Bazi insanlar var ki onceki donemlerde yasayip olduklerinden onlari hiç gorme imkanim olmadigi için uzuluyorum zaman zaman.  Bazi insanlar da varki ben olmeden olmesinler istiyorum. Çok yakisiyorlar dunyaya/ ulkeme.
Neyseki saydigim bu isimlerle( tabiki sayamadigim da çok kiymetli isimlerimiz var) ayni topraklarda yasamisligim, ayni donemde nefes almisligim var.
Su saatten sonra ne diyeyim be Tarik Akan?
Sen de kabimde ozlenenlerin yaninda yerini aldin. Mekanin cennet olsun “Yeke Kisi”.
Basta Kemal Sunal ve Zeki Alasya olmak uzere butun guzel yureklere selam soyle.Adile Nasit´in ve Hulusi Kentmen´in ellerinden opuyorum. Baris Manço´ya da sarkilarinin hala dillerde dolastigini soyle olur mu?
Sizleri herzaman sevecek ve unutmayacak olan guzel ulkemin vatandaslarindan
 Gungor Ekinci Saglik
Saygi, sevgi ve gozyasi ile…
 

Hiç yorum yok: