3 Ekim 2013 Perşembe

LEYLEGIN AGZINDAKI BEBEK BIZIM :-)


Özlemle, umutla, mutlulukla hepinize yurekden merhabalar sevgili okurlar. 
Uzun zaman oldu degil mı? Nasilsiniz bakalım? Umarım hepinizin hayatında hersey yolunda, keyifler tikirindadir.
Tamam, tamam. :-)  " Güngör, bizi bırakda, bunca zamandır asıl sen nerelerdeydin, ne yaptın ? " dediğinizi duyar gibiyim.

Arkadaslar, valla nerden başlasam, nasıl anlatsam bilemiyorum ama, sizlere benim icin coooook önemli olan bir haberim var. 

Nirinii niiiiiiiinnnnn ; bebek bekliyorum.   :-)))))))))))

Evet,  Rabbim nasip ederse, Nisan ayinin basinda bizde çocuklular kervanina katilicaz insallah. 
Içimde çiçekler açiyor, kelebekler uçuyor, guvercinler kanat çirpiyor sanki. Allahim bu guzel duyguyu isteyen tum kadinlara nasip etsin, tattirsin insallah. 

Aslinda yazmayi istedigim okadar çok olay, duygu ve dusunce varki nasil siralasam, nerden baslasam bende bilemedim. Onun için oncelikle blogda olamadim sure boyunca geçen hamilelik surecimi sizlerle paylasmaya karar verdim.  

Temmuz ayının ortalarına yakındı, iki gün boyunca şiddetli mide bulantisi ve vücut ağrısı sıkıntısı yasadım. Ama yediğim birsey dokundu heralde  dedim, hastaneye gitmedim. Doktor arkadasımızdan aldığım tavsiyelere gore evde  tedavi oldum. Bunu takip eden bir ay boyunca ise geceleri hep ateslendim. Fakat yazin havalar burada çok sicak geçtigi için sicaklardandir dedim yine bisey anlamadim.
Sonrasinda, yani Agustos ayinin ortalarinda ise artik bunyem daha belirgin belirtiler gostermeye baslayinca doktora gittik. Ve beni gozyaslarina bogan o muhtesem haberi aldik.
Iste o gunden sonra eski Gungor gitti yerine çok tuhaf bir gungor geldi inanin.
Simdiye kadar hiç kusmadim ama bulantilardan oldum oldum dirildim. Hemde sadece sabahlari da degil, gece uyurken bile neredeyse 24 saat.

Beni taniyanlar bilir çikolata ve çerez delisiyimdir. Birakin bunlari yemek, paketlerini bile gormeye tahammul edemez oldum.  Son gunlerde çikolatayi az da olsa yiyebiliyorum. Ama çerezleri sirf bebek için zorla çikolataya batirip yiyorum ve uzerlerine hemen su içiyorum. 

Ilk 3 aylik surecin içinde dogru duzgun beslenebildigim soylenemez malesef.  Midemi rahatlatsin diye sadece tuzlu peynirle ekmek yiyebiliyordum.  Et gorunce kan ve ahir kokusu, tavuk gorunce kumes kosusu, balik gorunce yogun bir sekilde iyot ve yosun kokusu aliyordum ve midem kalkiyordu.

Ama gozumde bunlardan daha buyuk sabikali birsey var ki o da salça. Allahim yarabbim ben ki yemegin bol yagli ve salçalisini seven bir kulundum boyle mi olacaktim ?!
Ozellikle 1,5 aydan 3. ayin sonuna kadar hemen hemen herseyden igrenti gelmisti.  O donemde bazi seyleri zorla yemistim. Zorla yedim diye simdi onlarida gormek istemiyorum.

Bu sureçde sadece meyvelerle aram iyiydi. Her meyveyi yiyebildim.  Birgun Canimin içi murdum erigi getirdi. Aslinda oncesinde canimin çektigi birsey degildi ama,  erikleri gorunce çok ilginç bir sekilde sanki hayatimda ilk kez erik goruyormusum gibi çok buyuk bir sevinç kapladi içimi. Bir aksamda evde otururken buranin meshur bir yemegi var Tortilla de patatas diyorlar, patatesli omlet benzeri birsey diyebilirim. Canim ondan çekiyordu, nasil oldu anlamadim ama  bir kaç saat sonra Canimin içi bir dilim sicacik Tortilla ile geldi. Okadar sik aklimdan geçenleri okuyorki bazen olagan ustu guçleri oldugunu dusunuyorum zaten. :-)
Bir de bir meyve suyu reklaminda seftalinin ikiye bolunmus hali hosuma gitmisti.
Bunlarin disinda da zaman zaman annemin boregi ve mantisi, Sukriyemin sarmasi birde çitir çitir lahmacun için olsada yesek dedigim olmustu.   Turkiyeye gittigimde doya doya yerim artik insallah.

Veeee hayatimi dar eden kokular….
Hangisi mi? hepsi….

Yemek kokusu, sokak kokusu, insan kokusu, dukkan/ restaurant kokusu, nehir kokusu, çamasir kokusu, temizlik maddeleri kokusu….Kisaca akliniza gelebilecek her turlu koku.
Hatta 2 hafta once televizyonda bir dizide evin annesi utu yapiyordu. Vallahi kadin utu yaptikca bizim ev utu kokmaya basladi. Oyle midem bulandiki kanali degistirdim.

Hee televizyon demisken, hani su bulasik makinesi reklamlari var ya, onlarda ki yemek artiklarini gormeye de dayanamiyorum. Sigaranin cigerleri ne hale getirdigini gosteren reklama ise hiç tahammulum yok.
Bunlara tahammulum yok da baska seye var mi sanki ?
Midemi bulandiran seylerden biride bilgisayardi. Bilgisayari gorunce bile basim donup midem bulanmaya basliyordu. Kendisi ile yeni yeni duzelmeye basladi aramiz. Birde konsantrasyon ve enerji eksikligi sorunum  var. Odadan salona geçerken bile nefes nefese kaliyorum. Bir paragraflik bir metin bile okusam okudugum seye konsantre olamiyorum ve okudugumu anlayamiyorum dogru duzgun. Bu nedenlede blogumdan da uzak kaldim zaten.

Siddetli bas agrilarimdan, dis agrilarimdan, bel ve karin agrilarimdan, bazen tepeden tirnaga kadar her yerimi saran inanilmaz siddetli vucut agrilarimdan, uykusuz gecelerimden, her dustan sonra kollarimda ve bacaklarimda olusan siddetli kasintilardan,  rahatsizliklarimin her fazlalasmasinda acaba “ minik canim “ da   yolunda gitmeyen birsey mi var diye diye yasadigim endiselerden,  tuhaf ruh hallerine girip sebepli sebepsiz aglama isteklerimden ve tum bunlarin detaylarindan bahsetmiyorum bile. Ne kadar rahat bir 3 ay geçirmisim degil mi ?! :-)))
Neyseki geçen hafta 3. ayimizin dolmasi ile bu hafta bunyemde ve huyumda bazi seyler yoluna girmeler basladi. 
Sevgili okurlar kaç dakikadir kaç cumle, kaç durum okudunuz hepsi anne adayinin hayatini guçlestiren durumlar degil mi  ? Ve tum bu sikintilarin hepsini ayni anda yasiyorsunuz.  Ki saniyorum ki bu yazdiklarimin ne kadar zor seyler oldugunu en iyi yasayanlar bilir. Tabiki sorumluluk sahibi baba adaylarinin destegini de kesinlikle unutmamak lazim. 

Bu arada yeri gelmisken, benim yuzumden dogru duzgun yemek yiyemeyen, gece uykusu uyuyamayan, surekli aglak bir suratla evde dolasan esine tahammul edip destek olan, anlayis gosteren   Canimin Içine  butun kalbimle tesekkkur ederim.
Arkadaslar tum bu yazdiklarimi yasarken oyle çok seyler fark ediyorum ve dusunuyorum ki anne baba hakki ile ilgili olarak. Sonraki yazimda bunlara da deginecegim.
Bu   mujde içerikli bir merhaba yazisi olsun.  Simdilik minik canimdan ve benden hepinize yurekden selamlar, sevgiler olsun.
Çiçegi burnunda anne adayi Gungor Ekinci Saglik

Gorsel vektorelçicim.net´den.

12 yorum:

Sevginin Ruhu dedi ki...

Canım benim çok sevindim haberi duyunca. Uzun süre ara verince Ya bebek bekliyor ya da hasta diye düşünmüştüm. Hatta yorum yazacaktım ama ya bebek beklemiyorsa diye yazmadım. Yaşadıkların gayet normal şeyler. Ama bebeğini kucağına alınca hepsini unutacaksın ve yeni bir Güngör olacaksın.
Allah analı babalı büyütmek nasip etsin.

Asuman Yelen dedi ki...

Canımmm...Nasıl sevindim anlatamam.
Belli zor bir üç ay geçirmişsin. Tabii hormonların alt üst oldu.
Emin ol geçen yıl bu zamanlar tüm o yazdıklarını yaşadım. Malum hypotiroid de hormonlarla ilgili.
Neyse hepsi geçecek inşallah. Yavrunu eline alınca hepsini unutacaksın.
Seni ve eşini tebrik ediyor, hayırlısıyla tamamına erdirmeni diliyor, seni sevgiyle kucaklıyorum.

Pilar Brun dedi ki...

Creo entender que estais esperando un bebe. Mil fecicitaciones. Me alegro mucho que dentro de poco tengais un pequeñ@ otomañ@. ENHORABUENA

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Sevginin RUhu,
Ve sevgili Asuman hanim, birbirinden degerli ve anlamli sozcukleriniz icin cok tesekkur ederim. Insallah rabbim hayirlisi ile tamamina erdirmeyide nasip etsin. Her ikinizede sevgilerimi gonderiyorum. Guzel Gelismeleri bildirmek uzere sevgiler....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Querido Pilar, muchísima gracias. Muchas besos y saludos...

hüznün tadı dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber bu:)) Eminim çok iyi bir eş olduğun gibi çok iyi bir anne de olacaksın. Sağlıkla mutlulukla bebeğine kavuşmanı diliyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili HUznun tadi, iyi dilegin icin cok tesekkur ediyor,
Sevgilerimi gonderiyorum....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Melek Ekinci
tebriklerr ablacım

Remziye Ilhan
Gungorcum cok sevindim.

Bahar Korkmaz Kaya
Yuppiiii ... AYYYY harika bir haber.... Allah tamamına erdirsin canım benimmmmm....

Pınar Kızılaslan Aras
Bu super bi haber tebrik ediyoruz cicegi burnunda anne.ve baba adayimizi selamlar Gungor ablacim: ))

Sibel Kara
Tebrik ederim canımm hayırlı uğurlu olsun

Evrim Akgün
Tebrik ederim Gungorcum hayırlı olsun:)

Emel Akman
Güngörcüm tebrikler , Allah tamamina erdirsin , sevgiler...

Sevil Cankız
Tebrikler Güngörcüm..

Kadriye Hafize
dunyanın en guzel annesı yıne aglattın benı. rabbım tamamına erdırsın yavrunu hayırlısıyla kucagınıza alın ınsallah.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Füsun Büyükgören
Güngör Can'ım...bebek çok şanslı...böyle güzel bir anne ve babadan, aşk ile doğacak! Ben biliyordum zaten:))) sasirmadim:))) allah kolaylikla tamamina erdirsin...saglikla sihhatle...cok sevindim...


Banu Keskin
Ay cnmmmm süper bir haber olduuuu....acaip sevindikkk..Allah sağlıkla tamamına erdirsin inş ...seneye yiğenimizle bekliyor olacağız seni ne güzel yaa..


Hatice Yilmaz
Canım çok hayırlı olsun, çok güzel bir haber bu .. Sağlıkla doğsun, Allah bir an önce sağlık ve mutlulukla kucağına almayı nasip etsin .. Ahmet’e de sevgilerimi ilet.


Tulay Kaya
Güngörcümmm selammm
çok çok güzel bir haber bu paylaştığın içinde sağol ayrıca
gerçekten çok sevindim canım
Allah hayırlısı ile sağlıkla tamamına erdirsin inşallah.
allah’a emanet olun ,bende çok öptüm
sevgilerr,

Serap Peksen
Benimmm canımmm nasıl güzel bir haber bu böyle harika,çok çok tebrik ederim.
Annelik sana çok yakışacak  Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah..
Güzel arkadaşım,dostum,canım kardeşim benimmm.
Sana hasretle,özlemle sımsıkı sarılıp kocaman kocaman öpüyorum.


Güler Ekinci Özabdal
Ne kadar şanslı bir bebek... benim kadar güzel bir teyzesi olacak hemde tekkkk....

Feyza Erdemci
Çok sevindim.Bu haberi bekliyordum.Hayırlı olsun.


Emine Ulukaya
En cokta beni sevicek , Denizimin pamuk ellerini yerimmm


Meltem Citiloğlu Tokbaş
abloşum daha önce dilediğim güzel temennilere aynen devam ediyorum:))) Güler Ekinci Özabdal cadıııııı...tek miş..ben neyim pakize??:))buldum Cüler'İM...tombik yedek teyze:)))))


Nahide Aktürk
canım kardeşim çok mutlu oldum haberini alınca gerçekten çok şanslı bebeiş olacak sana herşeyin hep en güzelini yakıştırıyorum eminim annelikte sana çok yakışacaktır arkadaşlığın kadar anneliğinde mükemmel olacaktırde çünkü senin doğanda var kalbi güzel arkadaşım yürekten kutluyorum seni sevgiler...


Nalan Vardar Önder
Güngörcüm Rabbim tamamına erdirsin, sağlıkla hayırlısıyla al kucağına çok öpüyorum..


Selma Çiftci
tebrik ederim ablaclglm haylrll olsun


Kemal Dikdurmaz
hayırlı olsun yeğnimiz yengecim


Murat-Münüse Ekinci
Allah sağlıklı analı babalı büyütmeyi nasıp etsın...


irem Demirpençe Akkuş
gungorcum o kadar çok sevindimki....Allah tamamını erdirsin inşallah...seni çok çok opuyorum,eşini ve seni tebrik ediyorum...


Belma Sarı Ekinci
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım

Nergül Kaya Kök
Oyyyy ben sana kurban olurum hayırlı ugurlu olsun bitanem ne kadar sevindim bilemezsin sen güzel jnsan.emjnim çok güzel bi anne olacaksın sizi sevgiyle kycakluyor ve öpüyorum

Aysu Ateş
Güngör abla tebrik ediyoruz çok sevindik bu çok güzel bir haber.hayırlı uğurlu olsun sana herşey çok yakışıyor annelikde çok yakışacak Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı sağlıkla büyütmeyi nasib etsin inşalah. sevgiyle hasretle kucaklıyorom seni .Ahmet abiyede selamlar .Allah yardımcın olsun kolaylık versin .Allaha emanet olun ablacığım.


Arzu Tezbasaran
Ahh tüylerim diken diken oldu tebrik ediyorum seni ve ahmet canım. Gözlerinden opuyorum.
Bak annem ne diyor : Ayay Çoksevindm güngörcüme.sabrinin ve güleryüzünün kalbinin güzellgiyle negüzellikler görüyo masallah.ALLAH kavustursun insallah,çok selam ilet bizden.


Ali Akgun
Canım kardeşim merhaba
Çok ama çooooooooook sevindim ALLAH hayırlısiyle kucağınıza almayi nasip etsin inşallah tekrar tebrik ediyor yanaklarınızdan öpüyorum sevgiyle kalın.:))))))))


Güngör Ekinci Saglik
Canim dostlarim, hepinize butun kalbimle cooook ama cok tesekkur ediyorum. iyiki varsiniz ve hayatimizdasiniz. Iyi dilekleriniz icin amin diyorum. sevgi, opucuk ve tesekkurlerimizle...
Gungor – Ahmet- Deniz

Defne Soysal dedi ki...

Tebrikler.Senin adına sevindim.Sağlıcakla kal

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Çok tesekkurler Defne, sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Özge Yurtbekler Uysal
Ay sekerim Cook ama Cook sevindim Allah tamamına erdirsin :))

Nuray Kök Demir
canım çok sevindim allah tamamina erdirsin opüyorum seni


Belis İşcioğlu ablacım yeni gördüm çok sevindim...hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir inşallah... senin gibi yüreği güzel bir bebek dünyaya gelecek ne güzel bir şey:)


GUNGOR
Valla ben de cok svindim âmin insallah canlar. Cok tesekkur ederim, kocaman öpücükler.