29 Nisan 2013 Pazartesi

Pazar gunu bizim evde....... El domingo, en nuestro casa

Iste bir Turk yemekleri gununde daha makinama yansiyan kareler.
Dun ogle yemegine sevgili arkadaslarimiz (sol bastan) Eloy, Montse, Julio ve Izabel´i davet etmistik. 
Dordu de gerçekden çok içten, samimi, kibar ve guleç insanlar.  Yine lezzetli, kahkahali, bol sohbetli, guzel  bir gun oldu bizim için. 

Ayer, tenia invitar para comer. Queridos amigos Eloy, Montse, Julio y Izabel.  Estaba muy bueno un dia. Ellos son muy amables, muy simpaticos y muy elegres personas.

Çok ilginç bir olayi da paylasmak istiyorum hemen sizlerle. 
Cumartesi gununden yemeklerin bir kismini hazirladim. Tatliyi yaparken de içimden, keske gelenlerden birinin dogum gunu olsadaydi da, mum da ufleyerek mini bir kutlama da yapabilseydik diye geçirdim. 
Ve Eloy ile Montse de sohbet sirasinda " dun de Eloy´un dogum gunuydu " demesinler mi?  Nasil sasirdim anlatamam. Insallah aklimdan geçirdigim diger hersey de bu kadar çabuk kabul gorur. Canimin Içi çok seviyor diye, bu pastayi onlar getirmisiti. Hemen uzerine mum yerlestirip   alkislar esliginde " iyi ki dogdun" sarkimizi seslendirdik. 

 El sabado era cumpleaños de Eloy. Por eso,  hemos hecho mini fiesta.


Hem Julio ve Izabel hem de Montse ve Eloy çok begendiler yemeklerimi. Hatta bu sabah bir sey için Julio bizim eve ugramisti. Ve geldiginde dedi ki "herseyi çok begendim ama en çok renkli patataes salatani begenmistim. " Sans bu ya birazcik kalmisti dunden. O nu da bu sabah paket ettim goturdu. 

Nuestro los amigos, todo les gustan las comidas. Pero, Julio le gusta mas que ensalada de patatas.

Iste Julio´nun begendigi 5 renkli patates salatam 

Ensalada de patatas, 5 color es. 

 Saksuka

Se llama Saksuka: Tiene Patatas, Calabacin, Berenjena, Pimiento verde

Zeytinyagli Pirasa 
Puerro con arroz


Piyaz 
Judias blanca 

Makarna salatasi 

Ensalada de pasta. Con pepino, zanahoria y pepinillo

Haslama Içli kofte

Kofte es  de carne picada y trigo / Hervido 


Kizarmis Içli kofte
Kofte es  de carne picada y trigo. Frita

Mercimek çorbasi

Sopa de lenteja roja

Kagit kebabi

Kebab de papel

Bol hindistancevizli etimek tatlisi

Postre de pan. Con mucho coco

Ve dostlugumuza, sagligimiza, mutlulugumuza kaldirilan kadehlerle mutlu son.

Y final de feliz. Muchas gracias amigos.

Sevgilerimle,
Saludos,
Gungor Ekinci Saglik

6 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Yemeklerin görünümü içimi açtı. İspanyada bu bakımdan gururumuz olduğunu düşünüyorum. Tabii misafirperverlik, güler yüzlülük ve daha bir sürü konuda olduğu gibi.
Güzel günleriniz artarak sürsün Güngör' cüm :)
Sevgiler, selamlar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Cok nazik ve cok iyisiniz sevgili Asuman hanım,
Guzel sözcükleriniz ve iyi dileğiniz icin cok teşekkür ediyor, selam, sevgi ve öpücüklerimiz gönderiyorum.

Rüşen dedi ki...

asu nun dediklerine katılerem senin mutlı olman a çok sevinerem.nasıl mutlu oluner mutlu olmanın önemli nedenlerini yazarsan çok sevinerim selam olsun

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sayin Rusen bence mutlulugun sirri insanin sahip olduklarina sukretmesini bilmesi. sevgiler.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Yine yeniden çok güzel sofralar ve çok güzel dostluklar. Burada gurumuz , iştahımız kabarıyor. En güzel temsilcimiz seni seviyoruz.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Ne guzel bir mesaj sevginin ruhu :-)
Ben de sizi/ sizleri çok seviyorum.
Çok tesekkurler, sevgiler.