17 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Çinari Ugurladik...

Geçen hafta Pazar´i pazartesiye baglayan gece, ruyamda kayinpederim sevgili Mehmet babami gormustum.
Bir yere gidiyordu, hiç birsey soylemeden gulumseyerek el salladi bana.
Bende, gule gule baba dedim 
ve gitti...

Sali gunu ise buyuk bir keyifsizlikle okula gitmistim. Aslinda çok seviyorum okulumu, ama ogun gozum saatte kaldi,
artik bitsede gitsem diyordum içimden. Içimi tuhaf bir uzuntu kaplamisti. Sonunda ders bitti, otobuse bindim.
Otobusteyken buranin saati ile saat 14:15 de, sanki birisi bana Mehmet babamin vefat ettigini soyledi ve
etrafimdakilere aldirmadan otobuste hiçkirarak aglamaya basladim. 

Eve geldigimde,  saat tam 14:15 de kardesinin Canimin içine bu uzucu haberi verdigini ogrendim.
Ayni gunun gecesi ilk uçakla hemen Istanbula gittik.

Baslikta da belirttigim gibi bir çinardi O...
94 yasinda kaca bir çinar hemde ...
Birçok insanin varlik içinde duzgun bir evlat yetistiremedigi gunumuz sartlarinda,
O, bir çok sikintiya gogus gererek,
kendisi gibi, birbirinden degerli, durust, merhametli, akli basinda, is guç sahibi tam 11 evlat yetistirmis. 
Torunlarinin torunlarini gormus.
Yasinin bedenine vermis oldugu yorgunluga,  bir de seker hastaligindan dolayi yillar once bacaklarini kaybetmesi 
eklenmis oldugu için surekli yatiyordu. 
Ben 1.5 yildir taniyordum kendisini. Hafizasi son ana kadar hep açikti ama çok az konusuyordu.  
Bu nedenle uzun soluklu sohbetlerimiz neyazik ki olamadi hiç. Elimi avucunun içine alip kalbinin uzerine koyar oylece gulumseyerek bakardi bana. Kalpden kalbe bir yol var derlerya hani, ben o lafin dogrulugunu rahmetli kayinpederimde yasadim inanin. Onun bakislarindan bilirdim beni ne çok sevdigini ve benimde onu gerçekden çok sevdigimi hissettigini. 

Geçen çarsamba gunu sevgiyle, saygiyla, gozyaslariyla, dualarla, ozlemle ugurladik koca Çinarimizi son yolculuguna. Yerinin hiç dolamayacagi kesin, fakat ozlemimizi dualarimizla hafifletmeye çalisiyoruz.

Suanda bu yaziyi okuyan herkesin, hakkin rahmetine kavusmus olan tum yakinlarina ve Mehmet babamiza 
Allahtan rahmet diliyorum. Rabbim hepsini nurlar içinde yatirsin, mekanlari cennet olsun.

Sevgilerimle,
Mehmet Saglik´in gelini Gungor Ekinci Saglik

17 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Başınız sağolsun sevgili Güngör, sabırlar diliyorum. Allah geride kalanlara ömür versin.
Sevgiyle...

Sevginin Ruhu dedi ki...

Allahtan rahmet, Kalan yakınkarına baş sağlığı ve sabır diliyorum.

SERAP dedi ki...

Başınız sağ olsun Güngör'cüm Allah sabırlar versin...Allah mekanını cennet eylesin canım...
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?
Sizin hiç babanız öldü mü?
Benim bir kere öldü kör oldum
Yıkadılar aldılar götürdüler
Babamdan ummazdım bunu kör oldum
Siz hiç hamama gittiniz mi?
Ben gittim lambanın biri söndü
Gözümün biri söndü kör oldum
Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak
Şöylelemesine maviydi kör oldum
Taşlara gelince hamam taşlarına
Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi
Taşlarda yüzümün yarısını gördüm
Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü
Yüzümden ummazdım bunu kör oldum
Siz hiç sabunluyken ağladınız mı?
CEMAL SÜREYA

FEYZA dedi ki...

GÜNGÖR ABLA MERHABA

BEN GÜLERİN ARKADAŞI FEYZA

BAŞIN SAĞOLSUN ÇOK ÜZÜLDÜM.

ALLAH SANA VE EŞİNE SABIR VERSİN

SEVGİLER

Pilar Brun dedi ki...

Lo siento mucho. Recibe mi afecto y mi pesar.
Un abrazo
Pilar

Adsız dedi ki...

Lo siento mucho. Te envío mi cariño y siento tu pesar.
Un abrazo
Pilar

bilge ve annesi dedi ki...

Başınız sağolsun nurlar içinde yatsın.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Emel Akman
Güngörcüm ,başınız sağolsun ,Allah sizlere uzun ömürler versin.Böyle zamanlarda biliyorumki kelimeler hiçmi hiç yeterli olmaz...Mekanı cennet olsun...Eşine de başsağlığı dileklerimi ilet lütfen ...


İrem Demirpençe Akkuş
Eşine ve sana baş sağlığı diliyorum..Allah Rahmet eylesin..


Nergül Kaya Kök
başınız sagolsun bıtanem


Nezahat Ulgar Özkaya
Canımcım sana ve eşine baş sağlığı diliyorum sizlere Allah uzun uzun mutluluk dolu ömür versin.


Sevilay Türker
Sana ve eşine baş sağlığı diliyorum Allah size uzun ömür versin.


Füsun Büyükgören
başınız sağolsun...allah kalanlara sabır versin...


Nalan Vardar Önder
Mekanı cennet olsun Allah sabırlar versin..

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Tum dostlarimiza taziye mesajlari için tesekkur ediyoruz.
Sevgilerimizle...
Gungor - Ahmet

hüznün tadı dedi ki...

Başınız sağolsun. Nur içinde yatsın.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Çok tesekkurler Huznun Tadi,
sevgiler.

Defne Soysal dedi ki...

Başınız sağolsun Güngörcüğüm. Ne mutlu ona torununun torununu görmek kaç kişiye nasip olur? Nurlarda yatsın

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Amin sevgili Defne,
çok tesekkur ederiz, sevgiler...

güler dedi ki...

allah nur içinde yatırsın mekanı cennet olsun

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Amin kardesim sagol, sevgiler...

Esin Bozdemir dedi ki...

Sizin ve eşinizin başınız sağolsun..Sabırlar diliyorum..Mekanı cennet olsun..

Esenliklerimle...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Amin sevgili Esmir, çok tesekkur ederiz...