8 Ağustos 2012 Çarşamba

Burada aldigim ilk bayram kartim geldi...

Blog etkinliklerini çok severim ve yillardir da katilmaya çalisiyorum.
Zevkle ve surekli takip ettigim blog arkadaslarim bir kaç hafta once bayram karti gonderme etkinligi baslatmislardi. 
Sevgili Leylak Dali ´nin blogundan etkinlikden haberim olmustu aslinda,  ama bugun yazarim yarin yazarim derken adres bildirememistim kendisine.
Fakat Leylak Dali benim etkinlikden kopmami istememis ve bir iki hafta kadar once bir yorum gondererek kart gondermek için adresimi istemisti.

 Adresi  bildirdikten sonra heyecanla postacinin yolunu gozlemeye baslamistim ki,  Canimin içi elinde zarfla çika geldi. Paket sertti, içinde karttan baska birsey daha oldugu belliydi. Once sevgili Leylak hanimin kartla birlikde okudugu guzel kitaplardan birini  gonderdigini sandim.

Ama paketi açinca zarif arkadasimin hem beni hem de Canimin içi mutlu edecek, kendisi gibi zarif  hediyesi ile karsilastik.  Paketten çok anlamli bir bayram karti ve  beraberinde  kanun sanatçisi  
sayin Goksel Baktagir´in Hayal Gibi 3 Ask Masali isimli enstrümental Turk muzigi CD´si çikti.  

Sabahdan beri dinliyoruz birlikte. Nagmeler kulaklarimizdan geçip ruhumuzu sariyor adeta.  Suan da  bu postu hazirlarken de eslik ediyor ezgiler bana.

Bu bloglar  sayesinde uzaklar yakin, hiç tanimadiginiz, gormediginiz insanlar dost oluyor adeta.

Ustad diyorki CD´nin arka kapaginda “ Ask Masali albumunde,  ASK´in tilsimi guzel gonulleri  her zaman birbirine yakin etsin, ezgiler kalbinize nurla dolsun.”

Sevgili Leylak Dali siz de guzel gonlunuzle,  ince jestinizle beni gerçekten çok mutlu ettiniz.  
Çok dusunceli ve naziksiniz. Hem kendim hem de Canimin içi adina yurekden tesekkur ediyorum.
Sevgilerimle.
Gungor Ekinci Saglik

5 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Sağ salim ulaştığına çok sevindim. Keyifle dinleyin, memleketten size hoş bir seda gelsin istedim. Göksel Baktagir'in kanununun üstüne ezgi tanımam, öyle severim. Size de zevk verdiyse ne mutlu. Sevgiler, selamlar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Leylak Dali, keyifle dinledigimize emin olun. Çok lezzetli bir eser. Yurekden sevgilerimizle.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Sayenizde ben de dinliyorum Göksel Baktagir. Teşekkürler.

Asuman Yelen dedi ki...

Leylak' cım bir Göksel de bana yollamıştı. Her dinleyişte gözyaşlarına boğulurum ( hilafsız) ama sadece hüzünlendiğimden değil aynı zamanda çok beğendiğimden.
İnsanın içi huzurla doluyor.
Müzik ve huzur yaşamınızdan hiç eksilmesin Güngör' cüm.
Sevgiler, selamlar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Sevginin Ruhu,
Sevgili Asuman hanim,
Muzik gerçekten ruhu gidasi. Ayrica bu CD de çok rahatlatici bir album.
Yurekden sevgiler sizlere.