10 Ekim 2011 Pazartesi

GÜNGÖR İÇİN SONE*



Bazı isimlere yazılmış olan şarkıları ve şiirleri okudukca, dinledikce
keşke benim adıma da yazılmış bir şarkı yada şiir olsa derdim.

Varmış meğerse.
Ümit Yaşar Oğuzcan’ı zaten severdim, bu şiirle sevgim ikiye katlandı.
Şiiri çok beğendiğim için buradan sizlerle de paylaşmak istedim.
Umarım siz de beğenirsiniz.
Sevgilerimi gönderiyor hepinize harika bir hafta diliyorum.

GÜNGÖR İÇİN SONE*
Hangi yalnızlıktır iten seni bu sığ sulara,
Hangi şekilsiz gerçek bağlayan ellerini,
Kattığın bir acı gülüştür düştüğün korkulara,
Kim baksa gözlerine görür beklediğini.

Saçında bir tel vardır o çağırır hüznü,
Ellerindir yorulmuş, anlaşılmamış, nemli, soğuk.
Bir rengi vardır dudaklarının saklayan gülüşünü,
Ne zaman baksam gözlerine ağlar bir çocuk.

Ne kadar gülsen ortada kırıklığın öyle gerçek,
Sen bir sarılarda, bir yeşillerde, bir morlarda
Sanki bir kederdir ömrün hiç bitmeyecek.

Kimbilir kimdir seni bekleyen şimdi o yollarda ?
Bilmediğin görmediğin kim çıkacak o romanlardan,
Bir asil şövalye mi ? ki kalmış eski zamanlardan.

ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

Sone* : Genellikle iki dörtlü ve iki üçlü şeklinde toplam on dört dizeden oluşan klasik batı edebiyatı şiir türüne verilen ad.

3 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Böyle büyük şairden ne büyük şans. Benim adımın geçtiği bir pop parça var komik bir şey. Gülüyorum dinlerken.

Emriye Kadıoğlu dedi ki...

Sayın Güngör hanım günaydın.
Hani kıyafet katologları varya, işte o kataloglarda görünen yıldızlara benzemişsiniz. Çok güzel görünüyorsunuz. Özgüvenle verilmiş harika bir poz.
Şiirde çok güzelmiş. Hemde Ümit Yaşar gibi çok büyük bir usta yazmış, çok şanslısınız.
Herşey herzaman istediğiniz gibi olsun. Gülen yüzünüz hiç solmasın.
Emriye Kadıoğlu

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Asuman hanım,
Güngör adı çok kullanılan bir isim değil aslında. Onun için böyle büyük bir şairin ismim için şiir yazmış olması beni de çok mutlu etti. Ayrıca işin diğer bir güzelliği de ben bu şiiri hem çok beğendim hem de kendime çok yakın buldum. Yorumunuz için teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.



Sevgili Emriye hanım,
İltifatlarınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Ben de aynı dilekleri sizin için diliyorum. İçten sevgilerimle.