5 Haziran 2011 Pazar

MIYMINTILIK BAŞKA ŞEY KİBARLIK BAŞKA



Şöyle bir bakıyorum da etrafa, ortalık kibarlıkla mıymıntığı karıştıran kız müsvetteleri ile dolu. Öyle komik geliyorlar ki bana, bu yavrucuklara özel bir yazı yazmadan geçemedim.

BUNLARI NASIL TANIR SINIZ?

En belirgin özellikleri hep karınları ağrıyor gibi bir halleri vardır.

Yüzleri hasta gibi solgundur.

Sıfır bedene yakın zayıftır bunlar.

Hani tanımadan yanlarına otursanız, hastamı sınız geçmiş olsun dersiniz yani.

Kibar konuştıklarını düşünerek çok yavaş hatta ağızlarının içinde mıy mıy mıy konuşurlar. Hatta konuşmazlarda adeta inlerler.

Çayı masanın üzerinden ağızlarına götürene kadar tuttukları bardakdan parmakları yanar.

On kişilik sofrayı kurarken kaşığı, çatalı, bıçağı, aynı anda dizemez bu zavallılar. Her birini teker teker dizerek dönerler masanın etrafında. Valla şaka yapmıyorum, gördüm inanın. Eline vurup “ ya çekil kenara git oyuncaklarınla oyna” dememek için kendimi zor tuttum valla.

Ne cenaze sahibine teselli vermeyi bilir bunlar, ne düğün sahibine göz aydını.

He bide bu uyuzlar kendilerini bi halt zannederler ya, utanmadan kimseyi de beğenmezler. Ayy seni kim beğensin be Allahın olmamışı.

Bizim oralarda bi söz vardır ; Nerde bir güzel varsa o da bir nursuzundur derler. İşte bu hastalıklı nursuzların da kaliteli denebilecek, bunlara uykulu yada sarhoş zamanlarında evet dediklerini düşündüğüm eş yada sevgilileri vardır birde.

Bunların evinde her öğün kahvaltıdan yada hazır çorbadan başka yemek pişmez, onun için genelde anne de yerler. Hasbel beşer bide çocukları oldu ise o yavrucuğa da anneanne yada babaanne bakar zaten. Bu işin kılıfınıda hazırlamışlardır zaten, aaa mıymıntı anne hem kariyer yapıyo, hem evle uğraşıyo, e bide çocuk var, hangi birine yetişsin ayoooolll.

Çok komikler ya valla çok komik ve zavallılar. Bakıma muhtaçlar benim gözümde onun için daha fazla üzerlerine gitmiycem.

Tabiî ki bu insan türünün içinde erkek olanları da olup, mıymıntı erkek kibar erkek değil aciz, zavallı erkekdir benim gözümde ki onlara hiiiiç tahammülüm yok.

Uzun lafın kısası mıymıntılık başka şey kibarlık başka şey arkadaşlar armutla elmayı karıştırmayalım lütfen.

Sevgilerimle,Güngör Ekinci

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Güngör;
Seni bu derece etkileyen ve kızdıran kim acaba....
Selamlar kendine iyi bak.

Çil Ali

Adsız dedi ki...

Bende sinir oluyorum bu insan türüne.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Ali bey,
o kadar çok ki bunlar hangi birini yazayım :)
Bende selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili adını yazmayan okuyucu, aklın yolu bir diyor, sevgilerimi gönderiyorum.