4 Ocak 2011 Salı

YENİ YILDA HAYAT BAYRAM OLSUN



Bir kısmını sizlerinde bildiği gibi, 2010 yılının benim açımdan pek de güzel geçtiği söylenemez.

Ama herşeye rağmen düşününce, hayatımda şükredilecek ne çok şey olduğunu bir kez daha fark ettim umutla ve mutlulukla.

Şükrettim, sağlığım var.
Şükrettim, sağlıkla, mutlulukla kucaklaşıp, birbirimize gelecekle ilgili iyi dileklerde bulunabildiğimiz bir ailem var.
Şükrettim, çok sevdiğim ve aynı şekilde sevildiğime inandığım dostlarım var.
Şükrettim, soğuk bir evimiz değil, sıcak bir yuvamız var.
Şükrettim, yeni yıla girdiğimiz daha ilk dakikalarda beni hatırlayıp arayanlarım var.
Şükrettim, sonsuz bir yaşama sevincim ve içimde kanat çırpan umutlarım var.
Şükrettim, en çok istediğim alanda kariyer yapmak için harika bir kursum var.
Şükrettim, istediğim şekilde yön verebildiğim bir hayatım var.
Şükrettim, en sıkıntılı anlarda birden bire hayatıma bir sihirli değnek dokunduran Allahım var.

Ve arkasından dua ile sıvadım şükürlerimin üstünü.

Dua ettim, bütün bunların hayatımda hep olması için.
Dua ettim, 2012 yılına girdiğimiz yılbaşı gecesinde bunların iki, hatta üç katı sayabilecek durumda olmak için.
Dua ettim, 2011 yılı için hazırladığım kalkınma planımın tamamını uygulayabilecek fırsatları yakalayabilmek için.
Dua ettim, ülkemizde ve dünyamızda barışın sağlanması için.
Dua ettim, herkesin evinin barkının olması ve tencerelerinin hep kaynaması için.
Dua ettim, renkli televizyonumuzun kan rengi değil, toz pembe göstermesi için.
Dua ettim, yeryüzünden hırsızlığın, hayırsızlığın, yolsuzluğun, yokluğun, yok olması için.
Ve dua ettim, daha biiiiiirrr çok şey için.

Sonra lokum yeğenim Emirhan’ımla fıstık yeğenim Ecrin’imi aldım karşıma, oynadık, zıpladık, eğlendik dakikalarca.

Arkasından çok sayıda batıl inancı olan bir arkadaşınız olarak yılbaşı geçesi yapılması gerektiğine inandığım bir çok inancımı da yerine getirerek hafifledim.

Coşkuyla geçen harika bir gecenin sonunda harika bir güne huzurla uyandım çok şükür.
Bundan sonra her şeyin daha da harika olması tek isteğim.
Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah.

2011 yılında aklınızdan geçen ne varsa hepsinin hayırlısı ile gerçekleşmesini diliyorum.
Tabiî ki sağlıkla, huzurla, mutlulukla, umutla…

Allaha emanet olun,
Kendinize iyi bakın,
Çevrenizdekilere iyi davranın,
Sevgilerimle,
Güngör Ekinci

4 yorum:

Selma Er dedi ki...

Ben de yaşamımdaki birçok güzel değerler için,sahip olduklarım için her zaman şükrediyorum.Yeni yılda sizin ve tüm insanların dileklerinin gerçekleşeceğine inanıyorum.Yeter ki yürekten istemesini,paylaşmasını,şükretmesi,kıymetini bilelim.sevgiler..sağlıklı,mutlu,
başarılı,sevgi dolu yıllar..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi yıllar güzellikler olsun güngörcüğüm,
sağlık ve huzurla .

Adsız dedi ki...

selm güngör....çok güzel ve mutlu bir resim...hep böyle mutlu ve şen olmanı dilerim...artık 10:00 kahvesini bıraktım....artık tadı kalmamıştı...şimdi hazır sütlü kahve içiyorum....bu hayata böylesi hazır Kahve gider :( Türk kahvesi içip dedikodu yapmak bizim neyimize :( tek yaşama sevincim kızlarım şu aralar...tüm sıkıntılara onlar için katlanıyorum biliyorsun...2010 hayatımın en karanlık yılı oldu...elimde sadece bir mum vardı...hava çok rüzgarlıydı.hep mum sönmesin diye uğraştım...ama malesef söndü. ve ben karanlıkta kaldım..el yordamı ile 2011 in kapısını açtım...umudun ışığını yine göremedim...ama kapının arkası kapkaranlık...geriye asla dönemem....umudun ışığını aramaya devam edeceğim....bulduğumda sanada vericem.....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım Dostum,
yorumunu okuyunca telefona nasıl sarıldım anlatamam.Neyseki sesini duyunca rahatladım. Hepimiz çok sıkıntılı günler geçirdik evet, ama allaha çok şükür ki inancımız var.O bizi ayakda tutuyor. Ben her şeyde bir hayır olduğuna ve birgün herşeyin çok güzel olacağına yürekden inanıyorum,inanmak istiyorum. Sende moralini ve enerjini yüksek tut canım.Unutma iyiler hep kazarır. Bizde hep kazanan tarafda olacağız inşallah, öptüm, sevgiler.