26 Eylül 2010 Pazar

BEYKOZ KORUSUNDA KAHVALTI

Bugün canım dostum Nahide’ciğimle birlikte, Beykoz Korusu Sosyal Tesisine kahvaltıya gittik. Boğaza nazır bir mekanda bulunan koru, zamanında Padişah 2. Abdulhamit’in vezirlerinden Abraham Paşa’nın mülkiyetindeymiş. 3760 m2 alana sahip koruda seyrine doyum olmayan bir bahçe, köşk, kuş haneler, iki mağara, havuzlar ve bir de saray kalıntısı var.

Asırlık ağaçları, eşsiz boğaz manzarası ve yeşilin çeşitli tonlarını görebileceğiniz dokusuyla Beykoz Korusu, düğün , nişan ve toplantı gibi her türlü sosyal organizasyonunuzu gerçekleştirebileceğiniz bir mekan olmakla birlikte, bizim gibi dost sohbetleri de yapabileceğiniz harika bir yer.

Ayrıca burada yürüyüş yaparak oksijen depolayabileceğiniz gibi, aletli spor aktivitelerinin de rahatça yapılabildiği bir bölüm var.

Bizim için gerçekten çok keyifli bir gün oldu. Sonrasında sahildeki çay behçesine geçip birer de çay içip öyle döndük evlerimize. Şimdi sizleri bu güzel günün, güzel fotoğrafları ile başbaşa bırakıyor iyi seyirler diliyorum.

Fotoğrafları üzerlerine tıklayarak büyütebilir siniz.

Sevgilerimle Güngör.












































4 yorum:

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Güngör'cüğüm,
Ne iyi yapmışsınız. En çok da sonbaharın renklerini seyretmek için parklar bahçeler beni çok çeker.
Bu koruya gitmemiştim. En kısa zamanda gitmekistiyorum.Paylaşımın için teşekkür ederim.

Güzel bir hafta diliyor sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Işılca Tatlar hoşgeldin bloğuma. Şansımıza koru öyle güzeldi ki dört mevsimin renkleri bir aradaydı.Mümkün olursa havalar soğumadan gitmeni tavsiye ederim. Sevgiler.

gül dedi ki...

güngör hanım çok şekersın demeden gecemedım.hoşca kal

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Gül hanım, hoş geldiniz bloğuma. Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim. Sevgiler.