14 Aralık 2009 Pazartesi

AYAKKABIM TAMİRCİNİN ZEVKİ

Image Hosted by ImageShack.us

Merhaba Arkadaşlar,
Benim ayakkabı numaram buçuklu. Aldığım ayakkabıyı genelde yarım numara genişlettiririm.

Geçenlerde de, lacivert kahverengi çalışılmış, bence çok şık olan 37 numara bir ayakkabıyı çok severek aldım. Aldığım mağazada yapılamadığı için yarım numara esnetmesi için de tamirciye verdim. Tamirci ayakkabıyı kalıba takıp bana, 3- 4 saate kadar hazır olacağını, alabileceğimi söyledi.

Altı üstü yarım numara esnetileceği için 3 -4 saat bana fazla geldi, içim rahat etmedi. 1,5 saat sonra gittim almaya.

Tamircinin daha olmamıştır diyerek kalıpdan nazlanarak çıkardığı ayakkabıyı ayağıma giymemle önce buz kesip sonra alev almam bir oldu.

Gerçekden çok beğenerek aldığım ayakkabılar neredeyse 2 numara genişlemişti çünkü. Evet evet canım ayakkabılar gondola dönmüştü. Ben sinirden çıldırma noktasına gelmişken tamirci birde akıl vermeye kalkmazmı?

Bana ne dese beğenirsiniz ? - Siz en iyisi bu ayakkabıları aldığınız yere götürüp değiştirin.

Haydaaaa – ya beyefendi, ayakkabıcı bunu niye değiştirsin, ayrıca aldığımda kusurlu değildi ki, nasıl derim tamirci ayakkabıları mahfetti, değiştirir misiniz diye?

Sonunda mağazayı tarif ettim, çok biliyorsanız siz değiştirin diyerek ayrıldım dükkandan.

Sıkı durun, bir hafta sonra tamirciye gittiğimde yaşadığım olaya hiç inanamayacaksınız.
Tamirciyle mağaza sahibi tanış çıkmış ve değişikliği kabul etmiş.
Ama gelin görün ki benim ayakkabının 37’si yokmuş.
Tamirci de kendi zevkine göre bir ayakkabıyı alıp gelmiş.
Bir de bana “ bak bunlar sizinkilerden daha şık” demez mi?
Vallahi doğru söylüyorum, şaka gibi değil mi?

Neyseki ayakkabılar benimkilerden şık olmasada fena sayılmazdı. Kombinleyebileceğim kıyafetlerim de olduğu için kabul ettim yeni ayakkabıları. Bugün ayağımdalar hatta.

Enteresan bir anı oldu benim için, buradan sizlerle de paylaşmak istedim.

Sevgilerimle,
Güngör Ekinci

Hiç yorum yok: