BLOG ÖDÜLÜ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
BLOG ÖDÜLÜ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Burada aldigim ilk bayram kartim geldi...

Blog etkinliklerini çok severim ve yillardir da katilmaya çalisiyorum.
Zevkle ve surekli takip ettigim blog arkadaslarim bir kaç hafta once bayram karti gonderme etkinligi baslatmislardi. 
Sevgili Leylak Dali ´nin blogundan etkinlikden haberim olmustu aslinda,  ama bugun yazarim yarin yazarim derken adres bildirememistim kendisine.
Fakat Leylak Dali benim etkinlikden kopmami istememis ve bir iki hafta kadar once bir yorum gondererek kart gondermek için adresimi istemisti.

 Adresi  bildirdikten sonra heyecanla postacinin yolunu gozlemeye baslamistim ki,  Canimin içi elinde zarfla çika geldi. Paket sertti, içinde karttan baska birsey daha oldugu belliydi. Once sevgili Leylak hanimin kartla birlikde okudugu guzel kitaplardan birini  gonderdigini sandim.

Ama paketi açinca zarif arkadasimin hem beni hem de Canimin içi mutlu edecek, kendisi gibi zarif  hediyesi ile karsilastik.  Paketten çok anlamli bir bayram karti ve  beraberinde  kanun sanatçisi  
sayin Goksel Baktagir´in Hayal Gibi 3 Ask Masali isimli enstrümental Turk muzigi CD´si çikti.  

Sabahdan beri dinliyoruz birlikte. Nagmeler kulaklarimizdan geçip ruhumuzu sariyor adeta.  Suan da  bu postu hazirlarken de eslik ediyor ezgiler bana.

Bu bloglar  sayesinde uzaklar yakin, hiç tanimadiginiz, gormediginiz insanlar dost oluyor adeta.

Ustad diyorki CD´nin arka kapaginda “ Ask Masali albumunde,  ASK´in tilsimi guzel gonulleri  her zaman birbirine yakin etsin, ezgiler kalbinize nurla dolsun.”

Sevgili Leylak Dali siz de guzel gonlunuzle,  ince jestinizle beni gerçekten çok mutlu ettiniz.  
Çok dusunceli ve naziksiniz. Hem kendim hem de Canimin içi adina yurekden tesekkur ediyorum.
Sevgilerimle.
Gungor Ekinci Saglik

1 Kasım 2010 Pazartesi

İLK BLOG ÖDÜLÜM


Malum, rahatsızlığım nedeni ile internete pek giremiyorum.
Günler sonra bloğuma girmiştim ki çok sevgili Asuman hanım tarafından blog ödülüne layık görüldüğümü öğrendim ve çok mutlu oldum.

İlk kez blog ödülü aldığım için mutluluğum da çok fazla tabiki.
Bana bu mutluluğu yaşattığı için sevgili Asuman hanıma yürekden çok teşekkür ediyorum.
Ve gereği üzere ben de 5 blogger arkadaşıma bu güzel hediyeyi gönderiyorum.

Umarım sizler de benim kadar sevinirsiniz.
Herkese kocaman sevgiler...

Bu arada belimin ağrısı hala devam ediyor, MR sonuçlarım yarın belli olacak.
Hayırlısı. Ciddi bişeyimin olmamasını ümit ediyorum.

Sevgili İşitme Kaybı

Sevgili Leylak Dalı

Sevgili Düşler Denizi

Sevgili Yürekten Kaleme

Sevgili Selma Er