22 Şubat 2010 Pazartesi

SİZE DE MANTI GÖNDEREYİM Mİ?

Merhaba Arkadaşlar,

Mantı sever misiniz ?

Bizim evde herkes sever, özellikle babam çoook çok sever.
Bu nedenle biz de sık sık mantı yapılır, hatta mantı davetleri verilir.
En son mantı davetini dün verdik. Günün, dumanı üzerinde sıcacık fotoğraflarından bazı kareler de aşağıda yer almakta.

Şimdi diyeceksiniz ki Güngör’cüm anladık, her aktiviteni hem yazıp hem fotoğraflayıp bizimle paylaşıyorsun sağol da, bu kadarına ne gerek var?

Şöyle ki gerek var, artık yaptığım mantıları pazarlamaya da karar verdim.
Evet evet doğru okuduz, mantıcılık da yapıcam bundan sonra :-)

Daha doğrusu hayırlı, uğurlu, kazançlı olması dileği ile, bugün ev yapımı ürün pazarlama işine, mantıcılıkla başlıyorum. Zaman içinde tabiî ki çeşitliliğim artacak.

Hamur malzemesinde un, yumurta, su ve tuz , iç malzemede dana kıyma, soğan, karabiber ve tuz kullanıyorum. Kendi mutfağımızda yaptığım mantılarda makine kullanmıyorum.

Mantı hazırlandıkdan sonra fırınlanarak tarafınıza gönderileceği yani dondurulmayacağı için siz dondurucunuzda uzun süre saklayabilir siniz.

SİPARİŞLE İLGİLİ BİLGİ

Kıymalı / kıymasız isteği sipariş sırasında belirtilmelidir.
İç malzemede karabiber dışında baharat isteniyorsa belirtilmelidir.
Kargonun ulaştırılmasında sıkıntı yaşanmaması için adres ve telefon bilgileri tam olarak belirtilmelidir. ( Bilgileriniz üçüncü kişilerle paylaşılmayacak kesinlikle gizli tutulacaktır.)
Ürün ödeme onayından sonra kargoya verilecek olup siparişler en geç 3 gün öncesinden verilmelidir.
Pazar günü kargo yapılmamaktadır.
Kargo ücreti alıcıya aittir.

Siz de enfes olduğunu idda ettiğim mantımızın tadına bakmak isterseniz afiyetolsung@gmail.com adresimden sipariş verebilirsiniz.

Sevgilerimle Güngör Ekinci

FOTOĞRAFLARI ÜZERLERİNE TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİR SİNİZ.



















İçli mantı bohça şeklinde kapatılıp fırınlanmaktadır.


İçsiz mantı fotoğrafda görüldüğü gibi kare kare kesilip fırınlanmaktadır.

10 yorum:

serap dedi ki...

mmmm çok nefis görünüyor.ilk sipariş veren ben olabilir miyim acaba??ellerine kollarına sağlık cancağızım...

NiLaY dedi ki...

canım atılımın hayırlı olsun, hayırlı kazançlara vesile olsun :)) sevgiler..

Adsız dedi ki...

bende almak istiyorum. ne zamandır uygun fiyata kaliteli, lezzetli bir mantı yemek istiyordum. ne güzel bir iş başlattınız. bizim gibi çalışan hanımlar için ideal oldu. ayrıca arkadaşımın kendi işyerinde satabilmesi için toplu alımlar için sizinle irtibat kurmak istiyorum.
mail adresime bilgi verebilir misiniz?

Delfina ; dedi ki...

Güngörcüğüm,

Senin şahane lezzetlerinden tatmış biri olarak,hemen siparişimi veriyorum.Biliyorum ki bu mantı,önceki yediklerime benzemez.Bu mantı başka mantıdır...

Demek mantı partilerinde biz de eşlik edeceğiz sana,yaşasın...

Sevgiler canım

Selma Er dedi ki...

tebrikler..bankacılık ve mantı...hayırlı olsun..kızımla ben çok severiz mantıyı..biz de bazen evde yaparız,bazen güvenilir 1-2 yerden hazır ev mantısı alırız..sizinkinin de en yakın zamanda tadına bakarız inşallah..elinize,emeğinize sağlık..eminim,içine sevginizi de katıyorsunuzdur..hayırlı kazançlar..yiyenlere de afiyet olsun..sevgiler..

Güngör Ekinci dedi ki...

Sevgili Serap'cım,
Sevgili Nilay'cım,
Sevgili Adını belirtmemiş okuyucum,
Sevgili Delfina'cım,
Sevgili Selma hanım,
İnsanı yüreklendiren samimi yorumlarınız çok çok teşekkür ediyorum.
sevgilerimle...

Ufuk dedi ki...

Güngör selam, Allah'ın kitabın yok mu senin? Diyetteyiz diye, hamur işi yemiyoruz diye bu eziyet reva mı bize:))

Güngör Ekinci dedi ki...

Ufuk'cum ,diyette de olsa, hamur işi yemese de bütün canlılar bir gün mantımın tadına bakacaktır. :-)
sevgiler.

Adsız dedi ki...

iştahım kabardı yemin ederim,süper görünüyolar...:)
ellerinize sağlık valla bakınca bile doyuruyo insanı.

Güngör Ekinci dedi ki...

Sevgili Adını yazmamış olan okuyucum,yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Bir daha ki sefere adınızı da yazın lütfen, yorumun sahibini bilmekden mutlu olurum, sevgiler.